ويگاریکس VigRX For Men

کپسول ویگاریکس







1. به طور روشن و خلاصه ،ويگرکس (ويگاريکس) چيست ؟

VigRX يک ترکيب کاملاً گياهی و طبيعی ميباشد که در جهت بهبود عملکرد سيستم تناسلی مردانه مانند افزايش درازا و ضخامت آلت تناسلی (در بعضی افراد) ، بهبود سلامت جنسی و توان بخشيدن به حالت شق پذيری آلت تناسلی عمل ميکند.

2. مزايای قرص ويگرکس (ويگاريکس) :

- تسلط بر زمان ، قدرت و کيفيت نزديکی- بهبود وضعيت جنسي فرد
- جلوگيری از انزال زود هنگام و افزايش زمان مقاربت.
- حالت رسيدن به اوج لذت جنسي که نهايتاً به انزال منجر ميشود
- افزايش سايز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.
- افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.- افزودن به حالت شقق پذيری هر چه بيشتر آلت تناسلی در هنگام تحريک جنسي که از آن به عنوان سختی سخره ياد ميشود
- تنظيم و ارتقاء عملکرد غدد جنسي و بيضه ها.

3. VigRX در بدن چگونه عمل ميکند ؟
گياهان مختلف از نقاط متعدد دنيا در يک فرمول با نام VigRX ترکيب شده اند تا در جهت بهبود سلامت سيستم تناسلی مردانه مورد استفاده قرار گيرند. در دو طرف آلت تناسلی مردانه يک بافت اسفنجی با نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) وجود دارد. زمانی که تحريک جنسی اتفاق افتاده و آلت تناسلی به حالت نعوظ (شق شده) در می آيد ، خون با فشار به سمت آلت تناسلی پمپاژ شده و اين بافت های اسفنجی با خون پر ميشوند . ويگاريکس با روش های علمی به نحوی تهيه شده است که سبب انبساط و توسعه اين بافت های اسفنجی شده و لذا باعث افزايش درازا و ضخامت آلت تناسلی ميگردد.

4. چند کپسول در روز بايد مصرف شود ؟
دو بار در روز ، هر مرتبه يک قرص. ويگاريکس کاملاً طبيعی و گياهی ميباشد.

5. آيا کپسول ويگاريکس اثرات سوء بر روی بدن دارد ؟
خير. مصرف VigRX نيازی به تجويز پزشک ندارد. زيرا اين دارو از مواد کاملاً طبيعی و گياهی ساخته شده و هيچگونه اثرات سوء بر روی بدن نخواهد داشت. (اين قرص هيچگونه ضرری برای افراد دارای مشکلات قلبی ندارد)

6. چه کسانی نيازمند استفاده از قرص VigRX هستند ؟
اگر شما نيز تمايل به برخورداری از اثرات VigRX نظير افزايش لذت جنسی ، طولانی تر شدن زمان انزال ، افزايش درازا و ضخامت آلت تناسلی و ... داريد ، ميتوانيد VigRX را خريداری نماييد. اين مکمل مورد تاييد کليه پزشکان بوده و ميتواند به کمک ترکيبات کاملاً گياهی ، اثرات معجزه آسايی بر روی سيستم تناسلی شما داشته باشد.

7. چه مدت زمانی طول ميکشد تا نتايج استفاده از VigRX بر روی سيستم تناسلی نمايان شود ؟
از نظر عملی ، ما اين بخش را به چند قسمت تقسيم کرده ايم :

هفته اول تا چهارم : در اين زمان تغيير محسوس قالباً بر روی حالت شق پذيری آلت تناسلی ميباشد. حال شما ميتوانيد يک شق پذيری طولانی و بی نقص را مشاهده کنيد ، ضمن آنکه در طول اين دوره شادابی جنسی بر شما حاکم شده و سلامت عمومی دستگاه تناسلی شما بهبود ميابد.
هفته چهارم تا هشتم : تاثيرات کامل مکمل را ميتوانيد در اين دوره مشاهده نماييد. تنها کافی است روبروی آينه بايستيد تا از آنچه مي بينيد ، کاملاً هيجان زده شويد !
هفته نهم به بعد : در اين دوره زمانی ، آلت تناسلی شما زخيم تر ، دراز تر ، قوی تر و بسيار محکم تر خواهد بود ، اتفاقی که شايد تا به حال آن را غير ممکن مي دانستيد !

8. چرا ويگاريکس به فرم قرص ميباشد ؟ چرا نميتوانم آن را به صورت شربت و يا قطره تهيه نمايم ؟
توليد ويگاريکس در قالب قرص تنها به اين دليل است که روزانه بايد مقدار کاملاً دقيقی از اين مکمل مصرف شود. اين هدف تنها زمانی محقق خواهد شد که از کپسول های نيمه فشرده استفاده گردد . استفاده از ويگاريکس در قالب مايع ، ميتواند سبب اشتباه مصرف کننده در ميزان مصرف گردد. لذا اين مکمل تنها در قالب کپسول توليد و عرضه ميشود.

9 .تركيبات VigRX چيست ؟
عصاره برگ گياه اپيمديوم ، عصاره دانه كوسكوتا ، برگ گياه جينكگو بايلوبا ، عصاره چوب كاتوآبا ، توت هائتورن يا فراكتوس كراتيج ، جينسينگ قرمز آسيايي يا پاناكس ، توت درخت نخل باد بزني اره اي ، عصاره پوست مويرا پاووما

10. تفاوت ويگرکس VigRX و وياگرا Viagra چيست ؟
ويگاريکس يک مکمل کاملاً طبيعی و گياهی ميباشد و استفاده از آن هيچگونه اثرات سوء در بر نخواهد داشت. همچنين استفاده از اين مکمل گياهی ميتواند اثرات مفيد ديگری بر روی بدن انسان از جمله قلب داشته باشد. در صورتی که وياگرا يک مکمل شيميايی بوده و ممکن است اثرات جانبی از جمله سردرد ، سرگيجه و... داشته باشد. اما برای تاخير در انزال ، وياگرا ممناسب تر است .


تاييديه ها و گواهينامه های VigRX
پروانه تاسيس در زمينه توليدات دارويي ، صادر شده از طرف بخش بررسي سلامت محصولات بهداشتي و غذاييوزارت بهداشت كانادا. اجازه فروش آزاد در آمريكا ، انگلستان ، امارات متحده عربي ، چين ، روسيه و …صادر شده از طرف مركز تجارت جهاني واقع در دنور ( Denver ) از طرف اتاق بازرگاني ريچموند. گواهي حلال بودن تركيبات استفاده گرديده در تمامي محصولات توليدي اين شركت از سوي شوراي اسلامي نظارت بر مواد غذايي و دارويي ايالات متحده آمريكا. گواهي نظارت و تاييد ساخت محصولات تحت شرايط GMP . گواهي تجزيه و آناليز در ارتباط با محتويات مكمل. گواهي تجزيه و آناليز در ارتباط با گياهي بودن پوشش كپسول. گواهي پايداري فرآورده.مورد تائيد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ايران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول


.

ويگرکس ( ويگاريکس ) اصل کانادا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر