اسپري وياگرا

اسپري "وياگرا"





اين اسپري براي افرادي به کار ميرود که مدت زمان رابطه جنسي براي آنها مهم است و ميخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولاني جنسي لذت کامل ببرند. اسپري وياگرا محصول يکي از معتبرترين شرکتهاي ساخت محصولات جنسي در آمريکا ميباشد. اين اسپري با دوز 99.000 و اثر بخشي فوق العاده اي که دارد زمان رابطه شما و شريک جنسيتان را به مدت 30 تا 50 دقيقه افزايش ميدهد و باعث ميشود اضطراب شما کم شده ، و در نتيجه بتوانيد اعتماد به نفس خود را بازيابيد و کم کم مدت طبيعي آميزش رابدست آوريد.


اسپري وياگرا عملکرد 100% تضميني و بدون عوارض



ساخت آمريکا

(Original)

روش استفاده از اين اسپري :

1. ابتدا آلت خود را با آب وصابون بشوييد تا قدرت جذب پوست شما افزايش يابد.
2. پس از خشک کردن کامل ،اسپري را روی سر آلت یا روی رگ بزرگ زير آلت (مانند شکل زير) اسپری کنيد .پس از 2-3 دقيقه بايد حساسيت سر آلت شما کم شده باشد. پس از گذشت 5 الي 10 دقيقه آلت شما بسيار سفت و کمي بزرگتر خواهدشد از اين کم شدن حساسيت سر آلت شما باعث طولاني تر شدن مدت عمل جنسي شما خواهد شد.


هنگام استفاده از مواد بي حسي بياد داشته باشيد که حتما چند دقيقه قبل از انجام نزديکي بايد آلت خود را با آب بشووييد يا اينکه از کاندوم استفاده نماييد زيرا اين مواد خيلي سريع از طريق مخاط واژن جذب شده و باعث بي حسي آن ميشود در نتيجه شريک جنسي شما هيچ لذتي از آميزش نميبرد و يا اينکه ديرتر ارضاء خواهد شد و نتيجه معکوس خواهيد گرفت . در صورت استفاده از مواد بي حسي بايد به وضعيت طرف مقابل نيز توجه داشته باشيد . بعضي ها خوشحال از اينکه ديگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولاني پشت سر هم نزديکي کرده و باعث آسيب مخاط واژن و احساس درد و ناراحتي در طرف مقابل ميشوند.


اگر از اسپري بصورت صحيح استفاده کنيد
براي بيش از 30 بار ،

قابل استفاده خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر