VIGREX VACUMM



دستگاه وکيوم VIGREX و VIAGRY
.
.
وکیوم ویگرکس


.

ساخت امریکا

.

وکيوم شيشه ای VIAGRY با پمپ برقی




دستگاه وکيوم" وسيله اي است پزشکي با طراحي منحصر به فرد که باعث ايجاد نعوظ بصورت طبيعي مي گردد.درمان انواع ناتواني هاي جنسي با دستگاه وکيوم يکي از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژي امريکا است که موثر و بي خطر مي باشد...
موفق ترين ، موثرترين و مقرون به صرفه ترين روش درمان براي انزال زودرس،ميکروپنيس(کوچکي آلت) ، ناتواني جنسي و اختلالات نعوظ مي باشد .از عمده ترین دلیل بسیاری از موارد ناتوانی جنسی، کاهش جريان خون به آلت تناسلی و يا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را می توان نام برد. این دستگاه با تقویت مکانیسم ارسال خون به آلت تناسلی باعث بهبود این مشکلات میگردد. "دستگاه وکيوم" بدليل عوارض بسيار ناچيز و کارايی بسيار خوب در بيماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزايش اعتماد به نفس خواهد گرديد.
بطور متوسط دو هفته زمان برای مسلط شدن بيمار به نحوه استفاده از دستگاه لازم است. زمان لازم برای ايجاد نعوظ کامل بطور متوسط 5/2 دقيقه می باشد و انزال در 75% بيماران خارج می گردد و در اغلب بيماران باعث بهبود ارتباطات زناشويی میگردد.



استفاده از دستگاه در افراد ميکروپنيس ( جهت بزرگ کردن آلت )


در افرادی که آلت کوچکتر از اندازه طبيعی دارند استفاده از اين دستگاه جهت فيزيوتراپی و افزايش اندازه آلت موثر می باشد که البته اين تاثير بستگی به ميزان تمرين شخص و مدت فيزيوتراپی آلت خواهد داشت. افزايش اندازه آلت توسط "دستگاه واکيوم" بطور يکنواخت خواهد بود و شکل و ظاهر آلت بطور طبيعی حفظ خواهد شد.



استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ کوتاه مدت و ناقص


"دستگاه وکیوم" با تقليد از مکانيسم طبيعی نعوظ طراحی شده و قادر به ايجاد توانايي در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نيازی به استفاده از دارو ندارد. برای ايجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شيشه ای قرار گرفته و با ايجاد خلاء توسط پمپ، جريان خون آلت افزايش يافته و حالت سفتی ايجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده آلت قرار می گيرد که مانع از خروج خون داخل آلت گرديده و نعوظ حتی پس از برداشتن محفظه شيشه ای همچنان حفظ خواهد شد. اين حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقيقه نگاه داشت و هر چند بار که بيمار نياز داشته باشد ميتوان آنرا تکرار نمايد. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلت به حالت طبيعی و اوليه خود باز خواهد گشت. دستگاه به سادگی جايگزين حالت طبيعی نعوظ شده و يکی از بهترين راههای درمان ناتوانی جنسی در مقايسه با داروها، هورمونها و يا جراحی می باشد.



استفاده از دستگاه در افراد مبتلا به زود انزالی


در هنگام استفاده از "دستگاه وکيوم" بدليل وجود حلقه فشاری در انتهای آلت نعوظ حتی پس از انزال باقی مانده و تا زمانی که حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلی به حالت عادی می گردد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر